Metoda ta jest odr─Öbnym nurtem content

pozycjonowanie stron ┼╝ory
pozycjonowanie stron ┼╝ory

Metoda ta jest odr─Öbnym nurtem content marketingu. Jej fenomen polega na uznaniu osobowo┼Ťci odbiorcy za bardziej istotny element, ni┼╝ jego hobby czy zainteresowania. Pozwala budowa─ç tre┼Ť─ç w spos├│b przemawiaj─ůcy do osobowo┼Ťci cz┼éowieka. Do osoby neurotycznej przemawia─ç b─Öd─ů argumenty graj─ůce na jej emocjach, a do osoby o charakterze analitycznym, najlepiej przem├│wi─ů tre┼Ťci poparte statystykami.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Wszystkie informacje o wynikach wyszukiwania


Wyniki wyszukiwania zmienia┼éy si─Ö na przestrzeni lat, jednak ich cech─ů charakterystyczn─ů przez zdecydowanie najd┼éu┼╝szy czas jest obecno┼Ť─ç na ka┼╝dej ze stron w wynikach wyszukiwania 10 pozycji. TOP10 jak zw─ů to osoby pozycjonuj─ůce strony to cel dla wi─Ökszo┼Ťci firm, daje to mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia do wi─Ökszego grona odbiorc├│w. Je┼Ťli b─Ödzie to TOP5 lub TOP3 to prawdopodobie┼ästwo jest jeszcze wi─Öksze, co sprzyja rozwojowi biznesu i przyczynia si─Ö nie tylko do wi─Ökszego ruchu na danej witrynie internetowej, ale tak┼╝e do wzrostu ┼Ťwiadomo┼Ťci marki i PR. Wygl─ůd wynik├│w wyszukiwania dzi┼Ť to niestety nie tylko wyniki organiczne, ale tak┼╝e Google Adwords ÔÇô czyli kolejna praca dla marketer├│w.



Pozycje p┼éatne s─ů oznaczone jako takie

Osobnym pomys┼éem jest wprowadzony przez Overture system, gdzie strony p┼éac─ů wyszukiwarce kilka cent├│w za ka┼╝de klikni─Öcie, przy czym miejsca s─ů licytowane ÔÇô strona kt├│ra daje wi─Öcej za klikni─Öcie znajdzie si─Ö wy┼╝ej na li┼Ťcie rezultat├│w. Pozycje p┼éatne s─ů oznaczone jako takie, razem z cen─ů. System ten jest korzystny dla w┼éa┼Ťcicieli stron ÔÇô p┼éac─ů oni tylko za wej┼Ťcia nie za wy┼Ťwietlenia. Tw├│rcy twierdz─ů, ┼╝e jest on r├│wnie┼╝ korzystny dla u┼╝ytkownika, gdy┼╝ tylko strony, kt├│re oferuj─ů co┼Ť u┼╝ytecznego z danej dziedziny mog─ů sobie pozwoli─ç na tak─ů reklam─Ö. Z drugiej jednak strony wiele u┼╝ytecznych stron jest niekomercyjnych, a nawet przy stronach komercyjnych wyniki b─Öd─ů cz─Östo nieoptymalne ÔÇô np. na tak─ů reklam─Ö nie mog─ů sobie pozwoli─ç strony, kt├│re maj─ů niskie mar┼╝e i oferuj─ů produkty po niskich cenach, a jedynie te, kt├│re maj─ů wysokie mar┼╝e i oferuj─ů produkty dro┼╝ej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


Dodane: 14-05-2019 05:45